1melekannesiii Muzlupuding Arçelik kullanıyorum memnunum, ama cezvesini makineye atmayın eskisi gibi olmuyor hasarlı çıkıyor(bir yeri illa kırılmış çıkıyor) elde akıtın belki bütün kahve makinelerinin telveleri öyledir ama bilmiyorum