Alymus yani korkutmak istemem asla ama evet zor oldu ve çok yırtılma yaşadım içtende dıştan da..
hatta doğum sonrası kanamayı hemen durduramadı doktorum ve doğumhaneden biraz geç çıktım ama şuan 2. Gebeliğim yine herşeye rağmen normal istiyorum çünkü zorluk sadece ogün yaşandı ve bitti çok çabuk dikişlerde toparladı iyileşti 10 gün içinde dikişlerim düştü hatta doğum hanede okadar uzun sürmesine rağmen yürüyerek çıktım bebeğimi kucagıma aldım karnım sanki hiç doğum yapmamışım gibi dümdüzdü doğumdan 2 gün sonra dikiş olmasına rağmen jean pantolonlarımı giyebildim yani eğer doktorunuz normal doğum için yapabilirsin engel değil diyorsa vucudunuza şans verin gözünüzü asla korkutmayın