Happymomleyla Cinsiyetini öğrenemedim çatlicam 15+2 deyiz kordon denk gelmiş sizler ne zaman öğrendiniz
Dilsay Happymomleyla 15+5’te ogrendim oglusumu💙12 haftalik ikende doktorum joker hakkim erkek demisti☺️
Sumyduman Happymomleyla 11 haftalık erkek gibi dedi. 16. Haftadayım henüz gitmedim doktora 🙈 kızımda cinsiyetini öğrenene kadar göbeğim çatlamıştı merak ediyordum. 2. De çok meraksızım 😊
Yazmelegi_ Happymomleyla 19+5 2.kere gittim ikisinde de bacaklarını kapatıp araya kordon almis göstermedi
Bet1 Happymomleyla evet sımsıkı kapalıydı bacakları o zamana kadar 18 de bir gösterir gibi oldu kordonu da orda yanılma ihtimali yüksek diyince detaylı da öğrenmiş olduk 😂
Happymomleyla Damla maşallah bizde bekliyoruz bakalım 4 lü tarama yapacak doktor haftaya inşallah o zaman öğreniriz😅
Mrvsmt 11 haftalık ultrason çeken doktor erkek dedi net olarak daha sonra 15 de gittim göremedim kıza benziyor dendi 17 de gittim tahminim kız dendi göremedim ama çok şükür 21. Hafta detaylı da öğrendik kız olduğunu 🥰
Happymomleyla Mrvsmt yaaa maşallah bize de kız dedi işte Allahtan hayırlısı elleri ayaklarıda vücudunda hiçbir sıkıntısı olmasında kız erkek olsun 🥰🙏
Maide4427 Arkadaşlar tahminleri alabilir miyim rica etsem ilk defa bu kadar karmaşık bir şey yaşıyorum
Happymomleyla Maide4427 içinden ne istiyorsan ve hangisi hayırlı olacaksa o olur inşallah ama tahminde bulunursaaam hani kendimce içimden geçen kız gibi 🥹