Ilaydaerd Merhaba güzel anneler https://mutluresim.com/image/225ca29d-4a27-4bdf-933d-7d9474421537.TqE1L https://mutluresim.com/image/64d36d59-9ea4-4ba6-932c-18ef605385d2.TqWpj Bu iki biberondan hangisini tercih ettiniz ben çok arada kaldım.
Seval2468 Ilaydaerd Philips avent te aldım diğer iyi markalarıda asla emmedi . 27 aylık hala bimden aldığım wee baby biberonu kullanıyor, o kadar suluk aldım asla bakmıyor yüzüne
AzraFarah Kiraz53 bende küçük 30 ml lik bir biberon aldım, evde kızımın ki var . Kızım da biberon kullanmadık,o yüzden o kadar para vermek istemedim, biberon da emzik de
AzraFarah Ilaydaerd emzik hiç kullanmadım, biberon da hastanede hemşireler mama verdi ama ondan sonra bidaha hiç almadı.
buenos Takibimin yapıldığı hastanede ebe kesinlikle biberon ve emziğe sıcak bakmıyoruz eğer mama vermeniz gerekirse şırınga ile verin demişti o yüzden almasam mı acaba diye düşünüyorum 🥺
Aynenkanka buenos ben her ihtimale karşı tommee tippee aldım ama kaşık biberon da aldım hemşireler doğru söylüyor kaşık biberon alabilirsin canım
Ilaydaerd Aynenkanka zaten hangi birine artık kulak vermek gerekiyor insan şaşırıyor emzik öneren önermeyen gerçekten işin içinden çıkılamaz oluyor söz konusu canlarımız olunca 🥹
Aynenkanka Ilaydaerd evet tamamen ikiye bölünmüş durumda özellikle emzik konusu ama burda bir kaç postta daha gördüm hemşireler kesinlikle normal biberon kabul etmiyorlarmış meme reddi olmaması için