Yarım saat önce bacaklarmdan ılık ılık su boşaldı hazırlanp hastaneye geldim ama su değil diyorlar. Doğuma hazrlanıyormuş vücut oyüzden böyle akntı geliyormuş. Hala devam ediyor turnusol pedi koyuldu o şekilde bakılacak su mu değil mi. 40 haftaya giriyorz yarın zaten suni sancı verileckti:( böyle bi durum yaşayan var mı acaba?