hayaldi22 benimde Detaylı ultrasonda suyum fazla çoktı doktor genetik bir döküntü olabilir bebeğin sıvıdından almamız gerek genetik test için dedi ben kabul etmedim düşük tehlikesi olduğu için sonra şeker yüklemesi yapıldı şeker çoktı şimdi diyet yapıyorum yarın kontrolum var inşallah benimde suyum normale dönmüştür