bubuiledudu Ya ben bu ay da yine klomen kullanıp gidecektim doktora asilama icin. İşlerinde unutmuşum ilacımı sabah akşam içiyorum. Buun akşam içemedim haliyle sorun olur mu sonuçta bitiricem 10 taneyi yine bir sabah daha içmiş olcam