Kızlar iyi akşamlar ben gebelik öncesi aktif olarak muhasebecilik yaptım sonrasında kızımı kendim büyütmek istediğim için işten ayrıldım. Şuan da size bir konu hakkında danışmak için açıyorum bu başlığı benim eşim zeytin ve incir fidanı üreticisi aslında prosedür nedir nasıl iş kurulur izinler nerelerden alınır bunları biliyoruz. Ben iş kurmaya karar verdim eşim sağolsun destek olacağını söyledi. Arazilerimiz ürünlerimi muhafaza edecek soğuk hava depomuz ve hazırlıkları yapabilecek alanımız mevcut salça , tarhana , reçel, kuru meyveler , nar ekşisi , makarna gibi organik ürünler üzerine bir işletme kurmak istiyorum eşimin 30 kadar işçisi var onlar Benimde işçim olacak allah nasip eder işimi kurarsam . Sormak istediğim nerden başlamam gerektiği. Bu iş gibi işler yapan arkadaşlarım varsa burda yardımcı olabilir mi bana ? Aslında kayınvalideme yardımcı oluyorum arada o sürekli yapar bu saydıklarımı ama küçük çaplı şekilde çevreye konu komşuya satacak kadar. O da destek olacak yetemediğim yetişemediğim yerde . Sosyal medyada önemli bu işte İnstagram sayfası açıp oradan da satış yapmak istiyorum. Ama dediğim gibi nerden ve nasıl başlanır altından kalkabilir miyim bilmiyorum domates biber yada kullanmak istediğimiz malzemeleri de arazilerimizde yetiştirip dışardan almayı minimum tutmayı planlıyoruz ben yıllarca masa başı çalışıp maaş aldım. Bu işi alnımın akıyla yapabilir miyim kızlar. Zor olur ama yapan nasıl yapıyor diyorum kendime . Nerden nasıl başlanır gerçekten bilmiyorum