Feyzaclk benimde bıçak saplanır gibi diye tabir ettigim bir ağrım oluyor ara ara. Karnımın sağ alt tarafında , Dr gittim bir sorun yok dedi. Ben kendimi takip ettim, fazla ayakta kaldığımda yada yurudugumde oluyor yarım saat 1 saat oturdugumda geçiyor.33 haftaligim.