Ggggggggggg KıZlar merhaba bir aydır korunmuyoruz ve bir kere adet oldum. Sonra ki adetime 10 gün var bugün doktor kontrolüne gittim ilk defa. Smear ve kan testi için. Çok hafif idrar yolu enfeksiyonum olduğunu ve vücudu hamileliğe hazırlamak için antibiyotik verdi. ( buscopan ve monodoks) hamileysem eğer problem olmaz mı dedim. Adetin gecikene kadar hamile sayılmazsın temizlensin vücudun bebek için dedi. Yine de biraz tedirginim ne diyorsunuz böyle bişey yaşadınız mı?
Emell Ggggggggggg bence kullanip riske atmana neden olacak kadar hayati bi rahatsizlik degil. Bunu cok.cok fazla.su icerek ve wc den sonra sirkeli su ile o bolgeni yikarak kurtulabilirsin
Anneolacak O ne demek ya regln gecikene kadar hamile sayilmazsin ya gebelik yeni baslamissa ? Tamam gebelikte guvenle kullanilablecek antibiyotikler var ama hayret ettim cidden
Ggggggggggg Tedirgin oldum açıkcası kanal tedavim var oraya gidicem onun için de problem olmaz dedi çok da önerilen bi doktor ama adetin gecikene kadar bu tarz şeyler bebeği etkilemez dedi . Kullanmym mı? Kan ilacı dışındakileri.