Snsineem bende tesettülüyüm. Lcwaikikinin uygulamasından aldım iki tane önü düğmeli pijama takımı. Bedenlerini büyük aldım bilerek bol salaş olsun üzerime yapışmasın diye. Bir de sabahlık aldım. Evden uzun yeleğimi aldım yürüyüş yaparken giydim. Yeterli bence