Mommy61 Kızlaar düzenli değil ama belime çatlatırcasına bi ağrı giriyor sırtıma kaburgalarıma vuruyor ama çok uzun ve düzenli olmuyor sadece çok şiddetli doğum sancısı mı bu 🫢
Papatyaa_01 Mommy61 değil :) daha dün aynısını yaşadım telaş ettim acile gittim boşu boşuna alttan muayene ettiler açıklık var mı diye baktılar bilseydim gitmezdim yani 🙄 ebe orda dedi gerçek sancı belden başlar kasıklara doğru gelir 5 10 dk arayla olur dedi
Ogretmen Mommy61 bi anda mı gelmeye başladı ağrılar. Kendin daha iyi bilirsin kendini aslında. Nişanın ya da suyun geldi mi. Bi de doğum sancısı kimine belden kimine bacaktan vuruyo
Ogretmen Mommy61 doktoruna haber vermende fayda var. Gel der muhtemelen. Bi nst ye bağlan için rahat etsin
Mommy61 Ogretmen nişanım ya da suyum gelmedi bebeğim hareketli ağrı gelince belim kaburgalarım çatlıyor gibi oluyor bacaklarım uyuşuyor tek sorun doğuma varacak kadar sık değil, beklesem mi onu
Ogretmen Mommy61 kendini dinle belinden bacaklarına varan bi ağrı var mı adet sancısı gibi. Genelde ağrı alt taraflarında olur. Dayanamazsan gidersin zaten. Suyun falan gelmediyse bekleyebilirsin ama ağrılar devam ederse sabahı bekleme
Ogretmen Mommy61 hayırlısı olsun. Panik yapma hiç korkma. Benim kızım 35+5 te doğdu sağsalim kucağımdaydı. Haftan gayet iyi doğsa bile zamanıdır yani. Ama zorunlu sezaryense tehlikeye atmadan doktoruna haber ver
Mommy61 Ogretmen evet zorunlu sezaryen şöyle az daha kendimi dinleyip arayacağım ayaklandırmak istemiyorum ortalığı da ya da ne bileyim korkuyorum sanırım