Setny Bugün 36+0 olduk ve 10 Nisan doğumum var planlı sezaryan bebiş 2750 gr sizde durumlar nasıl bebeişler kaç kilo özellikle sezaryan olacaklar gün aldınız mı ☺️ Doğuma kadar kaç kilo olur acaba çok merak ediyorum
yagmurvs Setny ayy günümüz aynı🥹 ben de bugün kontrole gittim 6 nisana gün verdi 🎉 sağlıcakla alalım inşallah kucağımıza 💓
Setny tazecikannee siz neden 37 de doğum yapacaksınız kilosu için ne diyor doktorunuz acaba bi bilgi verdi mi çokta anlamam ben açıkçası kilosu iyi veya normal gibisinden ondan soruyorum bizim doktorumuz haftasıyla uyumlu dedi de bana sanki bi tık az gibi geliyor yada zaman geçmiyor bi türlü 3 e gelemedik ondan herhalde
tazecikannee Setny bana kilosu normal dedi benim tansiyonum yüksek çıktığı için erken almak zorunda kaldı
tazecikannee Setny önemli olan kilosu değil sağlıklı olması 40 haftaya gelipde kilosu az olanda oluyor ama sağlıklı yada sağlıksız bebekten bebeğe değişiyor canım hepimiz sağ Salim alalım kucağımıza
Seherak 35+4 olduk 3.400 kiloluyuz zaten sezeryan planlamıştık 14 nisan inş çok zorlanıyorum zaman çabuk geçsin istiyorum baskım oluyor saglıkla gelsınler inş🌸
filizzz88 Benimde 35.haftada 2.350 Gr di.Biraz az kilosu dedi doktor.3 nisana gün aldık doğum için hadi hayırlısı bakalim
Sdnrr06 36+1 haftalık kilosu 3220 gün falan vermediler bana tansiyonum bir kere 15lere çıktığı için hastaneye yatırdılar gözetim altında tutuyorlar bekliyorum öyle hiç bişe diyen de yok