Kubrabsyg45 1 yıla yakın her akşam çayını demleyip içtim. 1 tatlı kaşığı kimyon tohumu, 1 tatlı kaşığı rezene tohumu, 1 tatlı kalışı da anason tohumunu 300 ml sıcak suda demliyordum. Süzüp şeker koymadan içiyordum. Süt de yapıyordu anason tohumu ayrıca kızıma sakinlik de veriyordu. Ben faydasını gördüm 🙏🏻