Kızlar 8 aydır kızıma güneş ismini koyacagız diye karar verdik ettik hep güneş diye sevdik kapı süsü taktı yastığı ve magneti bile güneş diye yaptırıyorum. Amaaa gel gelelim bugün bi bebiş ismi gördüm “Dünya” üff dedim acaba keşke dünya mı koysaydım. Ama sanırım her şey için çok geç 🫠🫠