gulsumd1 Kızlar iyi akşamlar resmen bulantılarım geri geldi kusmamak için kendimi sıkıyorum prilamı hiç bırakmamıştım zaten böyle yaşayan var mı normal mi aptala döndüm yine bulantıdan
irembasoglu37 gulsumd1 benim de ne güzel bulantılarım geçmişti 9 haftadan sonra🥹 19. Haftadayım bulantılarım geri geldi annem diyo bebek saçlanıyo o yüzdendir diye
_Ceyda_ gulsumd1 bi kaç gündür aşırı mide bulantısı kusma vardı doktora gittim meğerse kanımda enfeksiyon varmış o yüzdenmiş doktor mide yanması için şurup ve de prilam hap verdi ekstra olarak şimdi rahatım bugün 25+2 olduk
gulsumd1 dilay_06 gerçekten hiç bi şey bulantı kadar yıpratmıyor sinirlerim çok bozuldu inşallah geçer
dilay_06 gulsumd1 hamileliğin başından beri sevmediğim tek şey mide bulantısı ağrı falan çekiliyo da mide bulantısından nefret ediyorum
gulsumd1 dilay_06 gerçekten benimde midem bulanmaya başladığında ağlamaya başlıyorum psikolojim kaldırmıyor artık
meliiisoz gulsumd1 merhaba bende 26+4deyim o haftalarda tekrar bulantılarım başladı halada devam ediyor maalesef ama son 3 ayda yani 3. trimesterda tekrarlayabiliyomuş bu belirtiler
gulsumd1 meliiisoz ya o kadar üzüldüm ki böyle olmasına resmen birden tiksintilerim bulantılarım geri geldi :(
gulsumd1 irembasoglu37 imşallah saçlandığındadır yoksa bulantıya tahammül edemiyorum ağlayacağım geliyor 🥹🥹🥹
gulsumd1 _Ceyda_ benim şurubum prilamım hep var ilk üç ayda prilam hiç etki etmemişti bana şimdi de içtiğim halde yine geldi🥹🥹