zeynepnilda12 Devlet hastaneleri cinsiyet söylüyor mu? Yoksa sadece özel mi söylüyor vanda yaşayan var mı devlet hastanesinde cinsiyeti öğrenen
Didembyr zeynepnilda12 canım 12haftaliktim baktı henüz çok yeni 15 haftada gel dedi yani görse soyleyecekti
Aybarsmom_ zeynepnilda12 13.haftada devlette tahmin etti doktorum. Şimdiye kadar yanilmadim ama kesin diyemeyiz doğumda belli olur tam kesinliği dedi ☺️ sonra da değişmedi zaten
esiaks zeynepnilda12 ben devlette öğrenemedim. Baktı ama göremedi her seferinde. Zaten görmek için de bir çaba sarfetmiyorlar maalesef. 20. Haftamda özele başladım. O zaman oğlum olacağını öğrendim. Devlet benim için zaman kaybı oldu. Bilseydim daha erken özele gider öğrenirdim :)
Duygu_oksar zeynepnilda12 bence doktordan doktora değişiyor 12 haftalıkken gittim gelişimine göre yüksek ihtimalle erkek olacak dedi ama 16. Haftada belki olur ozaman bakarız dedi mesela devlete gidiyorum
Hmho 12 haftada erkek olduğuna dair bir şey göremiyorum dedi, ismine karar verdik 18. Haftada erkek dedi. İnanamadık perinatolojiyi bekledik erkek miş cjdjjdjs 12 de gerçekten tam belli değildi devlet bu arada randevularım aadece perinataloji özel
Hmyraltnts zeynepnilda12 Devlete gitmiyorum ama genelde devlettekiler şuna benziyor sadece tahmin net bi şekilde doğumda öğreniriz vs diyorlar görmek için bir çaba olmuyor diye duyuyorum. Sürekli Özele gidemiyorsanız bile 1 2 kere gidin cinsiyetini öğrenmek için. Bi tanıdığıma erkeğe benziyor demişlerdi herşeyini erkek ayarladı doğum yaptı kızı olduğunu o an öğrendi o yüzden cinsiyet için özele gidilmeli olarak düşünüyorum ben yinede siz bilirsiniz 😊