Nilufer13 bende düşük doğum yaptım kromozom analizinden bahsediyorsanız eğer orda böyle bir açıklama olmaz sonucunuzda * herhangi kromozom anomali izlenmedi * yazması gerekir eğerki açıklama sonuç kısmında bir kromozomun 2 değil 3 tane olduğu yazıyorsa bu bebeğinizde kromozomal bir anomali olduğunu gösterr kromozom testinde cinsiyeti aramanız tuhafıma gitti . Gebeliğiniz küçüktü sanırım çünkü eğer büyük olsaydı bebeğe yapılan otopside cinsiyetinin ne yönde geliştiği zaten yazıyor