Kızlaaarr biraz değişik bir sorumm olucakk 🤣 ben gebeliğimi öğrendiğim de bana 4 haftalık dendi yani 1 aylık doktora gittigimde işte muayene vs den sonra folik asit verdi folicus kullanıyorum ama şimdi öğrendiğim de bir aylık di ya toplam üç ay kullanılmalı ya folik asit ben 2 ay mi kullanılan yoksa bebegi 1 aylık öğrenmiş olsam da yine 3 ay mi kullanicam illa