Slaedz Kızlar merhaba dün gece 7 de sezeryandan çıktım benim çok ağrım vardı hemen gelince ağrı kesici vurdular ama fayda etmedi gece tekrar vurdurdum serum vs derken biraz topladım ama hâlâ kalkar otururken vs karnım acıyor çabuk toplana bilmem için bana ne önerirsiniz bu arada gazımı yaptım idrara çıkıp geliyorum ama büyük abdestimi yapmadım daha
Suragurlrr Bence suan gayet iyisin agrın olması normal, ben dogum yaptıgım da 5 gün kendime gelemedim, ilk gün kalkıp yürüyemedim bile. Sen genel mi oldun epidural mi? Bol bol yürüyüş yap anca öyle toparlarsın