Anasibalasi A_sli10 23 haftaligim cok sukur guzel ama egilip kalkmakta zorlanmaya basladim 😄 nefes almak bazen cok zor geliyor 😁sezaryen olcam nasipse
Anasibalasi Likayolcusu allah yardimcimiz olsun teknavazda dogum yapmak nasip olsun insallah bugunde gecicek bi bakmisiz bebegimiz buyumus bile 🥰😁
Likayolcusu Anasibalasi evet bakalım ramazandan sonra 29/30lu haftalara geçicek o günleri bekliyorum benim bebeklerim ikiz oldupu için biraz fazla zorlanıyorum 🥲 dua edin bana