Ben günde en az 1 paket içerdim 7 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim ve bir anda sigarayı bıraktım yavaş yavaş bırakamazdım test çubuğunu bir süre sakladım her aklıma geldiğinde ve vücut istediğinde test çubuğuna baktım o şekil içmekten vazgeçtim 2 hafta vücut istemesi açısından zorlandım ağzımda uyuşmalar,yaralar oluştu atlattım şuan 35+4 haftalığız çok şükür bitti benim için sigara darısı başınıza inşallah