Esmaaa61 Hanımlar sizce doğumdan sonra klasik bildiğiniz korse mi daha faydalı olur yoksa özellikle influcerlarin çokça reklamını yaptığı taytlar mı?? Denemiş veya bilenler söyleyebilir mi 🥰🥰
Bebekliannee Esmaaa61 ikisi de var di ama giymedim daraldim içinde . Korse rahat hareket edemiyordum. Taytta lohusa zamanında bir ter basıyordu beni ondan onu da giymedim. 😁 Bu sefer ince bezlerden bağlayacağım galiba
Gorkim Esmaaa61 ben ilk bir hafta korse taktım bu hafta pzt itibariyel korse tayt giyiyorum bence korse tayt daha çok toparlıyor
Sampiyon0618 Esmaaa61 kesinlikle 40 gün korse 40 günden sonra tayt çünkü kanamanin ne zaman biteceği belli değil ben 43 gün sürmüştü taytla zor olur birde dikişler tahriş olabilir önden kancali korseler var onlar en kullanışlı olani ilk 40 gün bide tam rahmin toparlanma dönemi o dönem benim şahsi fikrim
_tuuggcce_ Doğum yapmadım ama tayt alırım gibime geliyor. Çünkü korseler genelde bir süre sonra rahatsız ediyor, otururken falan. Ama taytta gün içinde giyersin hemde rahat olur diye düşünüyorum
Sampiyon0618 minnakkurabiyelerim benim önceden kullandığım vardı onu kullandım zaten tuhafiye tarzi yerlerde oluyor genelde gittiginizde size ordaki ablalar yardımcı oluyor ben 80 kilo ile hamile kaldım 81 ile dogum yaptm 9 ay kusma bulantı öldürdü beni ilk dönem çok kilo verdiğim için gebelik öncesi kullandığım oldu benim