Bir-orhn Güzel anneler herkese öncelikle iyi akşamlar 🌇 Benim sol göğsümde 6 ayda bir kontrol edilmesi gereken bir kitle vardı . Hamile kalinca meme ultrasyonu cekilebiliyor mu ? Şimdiden teşekkür ederim 😘
Burcu001 Bir-orhn benimde öyle bir sıkıntım vardı doktoruma sormuştum yaptırabilirsin sakıncası yok demişti meme usg için ama ben henüz yaptırma fırsatı bulmadım
Denizegeabioluyor Bir-orhn evet canim cekiliyor benimde gogsumde agri ve sertlik vardi ultrasonla bakildi 😊
mimarsub Normal ultrason çekiliyor röntgen çekilmiyor diye biliyorum. Benim böbreğimde ağrı olduğu için karın ultrasonu çekildi. Bebeğe bakıldığı gibi bakılıyor zararı yok dendi. Meme ultrasonu olarak tam bilmiyorum ama.
Bir-orhn Bir-orhn Şöyle geçmiş yorumlarınıza baktımda düzeltmek için önce kendinizden başlamalısınız 😂 Malum öğrenmeye baaaayaaaaa açıksınız haha 😜 Hadi iyi geceler
DeustchBurcu Bir-orhn öncelikle ULTRASON! sonra da merhaba 🙋🏻♀️ benim de göğsümde bir kitle var ve gebelikte 2 kere ultrason çekildi, sakıncası yok röntgen ya da manyetik rezonans olmadıkça.
Bir-orhn DeustchBurcu Arkadaşlar ne çok TDK varmış aramızda 😂 Nooluurrr kendinize gelin Allahım Yarabbim 🫣 Ayrıca cümleye büyük başlanır arkadaşım dikkat ediyorsan hepsine et bari 😂
DeustchBurcu Deletedmom_106 hiç sorma tahammül sınırlarım hamileliğin salgıladığı hormonlara dayanarak bitik zaten, bir de onlar çıkıyor karşıma. Gel de delirme🤭😂
Deletedmom_106 DeustchBurcu Felan ı görünce post sahibinin bütün ciddiyeti gidiyo gözümde tamam bende mükemmel konuşmuyorum ama felannnnnn yazıldımı çıldırıyorum 🤣
elaymoms DeustchBurcu yazım hatalarına dikkat ederim ama şu felan kelimesi bende de var çok utandım şimdi gıcık misin 😂😂😂
Deletedmom_106 Bir-orhn Mükemmel olmadığımı söyledim zaten 😄 ayrıca sizi eleştirmedim ilgiyi başka tarafa kaydırdım
DeustchBurcu Bir-orhn Türk Dil Kurumu’nun bana verdiği yetkiye dayanarak söyledim arkadaşım, abartmadan düzeltmek kötü değil, sevimli 😉