Esraliiii hayalperest2310 evet kziimda daha kolay doğum yaptım çok gutttim ama acile yalancı sancidan
_Deniz1 Esraliiii yalancı sancılarım var benim de ama acile gitmiyorum ne yaşayıp gittin olabildiğince beklemeyi hayal ediyorum ama bakalım
AsyaveAnnesiii teachermom8 yaa bir belirti olmayınca hiç doğmayacak gibi geliyor bu kadar bekleyip sezaryen de olursam üzülürüm çünkü normale zor ikna oldum korkuyordum çok😅
teachermom8 AsyaveAnnesiii sezeryan normal hiç önemli değil rabbim bebeğiniZ ile eve gitmeyi nasip etsin yoksa benim gibi normal doğursan bile rahat edemezsin 😓 dikişlerle hastane yollarında kendime hiç dikkat edemedim
yagizegemom Esraliiii aynı durumdayız ama hala tık yok 38+2 🫠 ay bu arada söyliycem söyliycem unutuyorum benim adımda Esra adaşımsın🌸🫶🏻
Sare_34- Esraliiii 37+5 haftaligim benimkide 35.haftadan beri kanalda bi kac gundur gun icinde duzensiz yalanci sancilarim oluyor artti baya adet olacakmis gibi bir agri yani dogum yakin demek mi bu sizde oluyor mu 😊