Gldn Selam kızlar 19’haftalık hamileyim.Kanama ile gitmiştim istirahat be hap verdi. Kontrol de bıgün eşimin aşağıda olduğunu söyledi.😞Bu durumla karşılaşan arkadaşlar deneyiminizi paylaşırsanız sevinirim 😊
Tosbik Gldn benimde o haftalarda aşağıdaydi snra düzeldi kendi kendine. Suan 36+2 haftaligim hersey yolunda 🤗
Tosbik Gldn amiin canim insallah hepimiz saglikla alalim kucagimiza. Ben hic agri sanci acı ya da kanama yaşamadim canim. Ama ddgim gbi snn kadarken bende de oyle asagidaydi. Gonlunu ferah tut 🤗