Merhabalar arkadaşlar pcosum ve 2 gün ovülasyon yaptım koyu kırmızı çift çıktı daha sonra gebelik testi yaptım çift çizgi ama 1 i silik pozitif olan kısım bugün bir daha yaptım cok silik cıktı kan verdim <2.30 cıktı yükselir mi karnımda hafif hafif sancı var ne yapmam lazım referans aralığında bişi çıkmamış nolur bilenler bi akıl versin