26 +3 günlük hamileyim dünden beri ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyo bugün de aynı şekilde biraz daha fazla oluyo ve bacağıma doğru vuruyo bu ağrı bu durum Bebek buyudugu için mi oluyo yoksa korkmamı gerektiren bı durum mu ilk hamileligim olduğu için tecrübesizim böyle şeyler yaşıyan var mı yazarsanız sevinirim ☺️