Merhaba hamişler…💕🙏🏻 Hepinize sağlıklı hamilelikler doğumlar diliyorum 17+0 ken şiddetli sağ tarafta ağrı şekilde acile gittim 7 cm uzunluğunda apandisit tespiti yaptılar ve bi kaç saat sonra da ameliyat oldum olmadan önce herşeye hazırlıklı olun dediler şükür ki ikimizde sağlam çıktık oğluşumla bu durumda olan oldu mu olduysa Bilgi verebilir mi 🙏🏻?sevinirim …💕🙏🏻