hayalperest2310 kız başka şeye bak hurafe derim ama o meseleye inanıyorum çünkü aynı haftada olduğum kuzenim doğum yapacak sancisida var gobekde baya düşmüş sezaryan olunca doktor alalım demiş 🤣o doğru gibi benim hep ayakda durur gibi ilk çocuğumda da öyle dikine dururdu göbeğim hiç inmedi normal doguramadim o yüzden🤣