Kızlar bugün nst bağlandım 35+5 im kalp ritmi iyi hafiften sancılar görünüyo. Kan tahlili verdim sabah protein kaçağı 0-150 olması gerekiyomuş benim 169 çıktı bunun tehlike değeri nedir kaç olunca sıkıntı oluyo nasıl oluyo bilen biri yardımcı olabilirmi sonuç göstermeye gidicem ama merak ettim başına gelen varsa yardımcı olurmusunuz