Cansuercan valla saygı duyulacak şey var duyulmayacak şey var. Sen karnındaki minicik canlıya ( ki bu senin kendi evladın ) saygı duymuyorsan, onun haklarına saygı duymuyorsan ben de sigara içen anneye saygı duymam. Yapacak bir şey yok. Kimsenin kimseyi zehirlemeye hakkı yok. Hele bir de bebek gibi aciz, bakıma muhtaç bir canlıyı. Ben de 1 paket sigara içiyordum günde, ölsem bırakamazdım derdim. Hamile olduğumu öğrendiğim gün paketi attım. Bir daha da ağzıma sürmedim. Tartışmaya açık bir konu değil, içilmeyecek yani bu kadar basit. Bir annenin nefsi, bebeğinin sağlığından önemli olmamalı..
@Ysn