37 yaşındayım 11 haftalık gebeyim doktor bebeğe baktı herşey normal dedi sonra 35 yaş üstü olduğum için down sendromu riski bu yaştan sonra riskli dedi ve ikili tarama testi yerine beni kan aldırıp yurtdışına Almanyaya kanı gönderen ve down sendromu riskini belirleyen bir kliniğe yönlendirdi ve ücretler euro üzerineydi kafam çok karışık sadece yaşımdan dolayı ikili tarama bile yapmadı başına böyle bir durum gelen var mı 35 yaş üzeri anne adayı var mı aramızda