Merhaba kızlar .. bu gün tam 36 haftalık olduk yarın konturolum var gün verirler mi sezeryan doğum olacak 2.gebeligim ilkini özelde yaptım ama bunda Gaziantep universite hasatnesinde yapicam burda yapan var mı doğumunu ilgi alaka nasıl bilen varmı ücretli sezeryan 1600 liraydı en son bu haftalr içinde yada bu aylar içinde bu hastanede doğum yapanlar nasıl geçti 🙏