Sevgi56 eylul1809 hayır ama bekarken geçirmiştim, belimde ve bacaklarımda siğiller çıktı geceleri yanıktan ve ağrıdan uyuyamıyordum gerçekten çok zordu, bacaklarıma ıslak soğuk bez koyuyordum. senin nasıl geçiyor inşallah çok kötü değildir
NobleMom eylul1809 ben hamileliğimden iki ay önce geçirmiştim. Ama bende çok hafif geçti doktora bile gitmedim. Sadece aile hekimine gösterdim zona dedi. Bir ay içinde döküntüler tamamen kayboldu. Çok geçmiş olsun sizede 🌸
Didoun eylul1809 eğer zona ise ihmal etmeyin erken teşhiste daha kolay iyilesiyormus. Annem olmuştu ilaç merhem kullanmıştı. Armut ve zencefil zerdeçallı bal ye demişti doktoru. Allah şifa versin
eylul1809 Sevgi56 ben şuan 26+3 haftalık hamileyim fakat dünden beri sol göğsümün üstünde ve omzumun arkasında hafif bi yanmayla birlikte acı hissi var. Sanki güneş yanığı gibi bi acı. Bugün doktorum zonadan şüphelendi. Bikaç gün gözlemleyeceğiz geçmezse dertatoloji görsün dedi. Henüz bi kızarıklık kaşıntı yada döküntü yok
NobleMom eylul1809 yok bende hiç öyle şeyler olmadı. Sabah kalktığımda sol göğsümün yan tarafının çok kaşındığını fark ettim hatta kaşıdım sonra bi baktım aynada küme halinde bir döküntü topluluğu ve hepside uç vermiş. Sonra hiç elimi sürmedim. Hemen aile hekimine gittim. Zona dedi. Ertesi gün uçları patladı. Yara gibi oldular sonrada döküntüler kurumaya başladı. Bende süreç böyleydi. Herkeste ağrı sızı olmuyormuş. Ve buda sadece bir kere geçirilen bir deri hastalığıymış. İnşallah sizi çok rahatsız etmeden atlatırsınız 🌸
NobleMom eylul1809 yok cildiyeye yönlendirmişti ama ben biraz önemsemedim siz öyle yapmayın. Mutlaka cildiye görsün. Döküntülerimin tamamen geçmesi bir ay kadar sürdü