Elif2796 Kızlar bugün itibariyle 18 hqftalik olduk ama. Çok mide yanması yaşıyorum çok sistim ya da cevremdekiler öyle diyo hareket edemiyorum ve nefes almakta çok zorlanıyorum Yaşayan varmı mi bu durumu
beyzanurk2502 Elif2796 ben bu durumu ara ara fazlasıyla yaşıyorum 😒 ılık süt içebilirsin biraz da olsa rahatlatıyor 😊
Talyaveirem Kuzum yağlı yemekten uzak dur sol tarafına doğru uzan genelde ve çok devam ederse doktoruna danışarak gaviscon kullanabilirsin
beyzanurk2502 Bence normal sonuçta hamilelik vücudumuzun değişmesine neden oluyor o yüzden canını sıkma derim