Kafi Arkadaşlar kalp atışını dinlemeye gittiğimiz zaman idrarımızı tutmamız mı gerekiyor yoksa idrarımızı yapmış olmamız mı gerekiyor
Zynp-1 Kafi yani kimse bana idrarını tut tutma demedi nerden duydunuz bilmiyorum ama tabiki rahat gidin yani yapın gidin 6+2 de duydum ama 7 de giderseniz daha net duymuş olursunuz
Kafi Zynp-1 benim 3. Gebeliğim öncekiler sağlıksız olduğu için sonlandırıldı ilk hamileliğim de doktor idrarınız sıkışmış şekilde gelin demişti geçende burada bi yazıda idrarınız yapılmış gidin yazıyordu ondan sordum zaten tutamıyorum ki 😊🙈
Minezra Kafi pek bilgim yok ama benimde kalp atışım duyulmuyordu doktor git mesaneni boşalt gel demişti