Poncikbirannis Sevgili anneler merhaba. Bugün hastaneye gittim. 6 hafta 6 günlük çıktık. Kesemiz oluşmuş, plasenta oluşmuş ama bebek henüz oluşmamış. Birazcık korktum. Sizlerden de bu durumu yaşayan oldu mu?
Zynp-1 Poncikbirannis canım merhaba geç döllenme olabilir tabiki ama boş gebelik mi acaba doktor bebeği gördü mü yoksa bebek büyümemiş mi
Zynp-1 Poncikbirannis eğer ki bebeği görmediyse boş gebelik olabilir maalesef çünkü kendimden pay biçiyorum ben 5. Haftada bebeği 6. Haftada kalp atışını duymuştum
guzelanne01_ Poncikbirannis 7 haftalık gittim sadece kese vardı canım Geç döllenme olmuş 5+4 günlükmüşüm doktor adet tarihimi değiştirdi
ikidelibirkedibirbebek Poncikbirannis aynı şey bende de oldu.6. Haftada gittik kese vardı bebeği görmedik.10 gün sonra için randevu verdi.Kalp atışını duyduk çok şükür.Endişelenmeyin herşey yolundadır inşallah 🙏🏻
Poncikbirannis Zynp-1 yok canım bebek henüz oluşmamış dedi ama kötü bir şey yok dedi 10 güne kadar oluşur diyor bir daha gidecegim 10 gün sonra inşallah o zaman bebek görülür 😪
Zynp-1 Poncikbirannis inşallah canım doktor öyle dediyse endişe etme 10 güne kalp sesini duyarsın inşallah
Poncikbirannis guzelanne01_ adetiniz düzensiz miydi acaba? Kağıtta son adet tarihine göre 7+6 yazıyor ama doktorumuz 6+6 dedi
guzelanne01_ Poncikbirannis evet düzensizleşti canım benim 12 yıl sonra oldu korunuyordum korunmayı bıraktığım anda 3 ay adetim düzensizleşti hatta reglımdan 12 gün geçikti ben hamile olduğumu bile düşünmemiştim