Asel1211 Kızlar ilk 4 haftam da olmuştu geçmişti ama bu kez şiddetli başladı normal mi adet olmuşum gibi uzanıyorum ama geçmiyor 😢
Sbyrktrml Asel1211 benimde geçen hafta başıma geldi ağrım bir türlü geçmedi ve leke geldi doktora gittim 1 cm lik bir kanama olduğunu korkulacak bir şey olmadığını ama takip edilmesi gerektiğini söyledi 1 haftadır yatıyorum anca toparlayabildim. Geçmiş olsun.
Sbyrktrml Asel1211 ilaç kullanarak geçti ama iş yaparken ağrılarım artıyor o yüzden 3. Ayıma kadar dinlenicem aksatmamak gerekiyor