Ssumeyye bende günde 1 veya yarım içiyorum,doktorumda içebilirsin demişti zaten,bebekte gaz vs olayları bence bebek doğduktan sonra biz ne yersek yiyelim mutlaka olucak,9 ay boyunca kapalı bi yerdesin bi anda günışığına çıkıyorsun ve sadece süt veya mama ile besleniyorsun bence alışma sürecinde mutlaka gaz problemi olucaktır