Yaseminnvr Kizlarsancim vardı hastaneye gittim acilmam 1cm doktor sancım var yatış yapalım suni sancı ile deneyelim dedi fakat ben korktum eve gitmek istedim açılmayı nasıl sağlarım suni sancı deneyimi olankar yazdın lütfen
Gulsum2308 Yaseminnvr eve gidecekseniz bol bol merdiven çıkın sıcak duşa girin squat yapın sancı geldikçe ıkınmaya çalışın, sancınızı güzel karşılamaya çalışın dakika tutun sancılar sıklaşınca vakit kaybetmeden bence gidin hastaneye
Hizligonzales Yaseminnvr benim bir gun once hastaneye gittigimde acilmam 2cm di ama sancim yoktu eve geldim sicak suyum altinda nerdeyse 1saate yakin karnima belime masaj yaptim squat yaptim sonra merdiven inip ciktim acilmam 4cm cikti yatisim yapildi ama sancim olmadigi icin mecbur suni sanci verdiler
[silindi] Yaseminnvr korunmasız ilişkiye gir hemen sancın gelir sıcak duş al kovaya kaynar su doldur üzerine otur buharın hepsi gelsin
hayalperest2310 Yaseminnvr yürü sguat yap merdiven in çık banyo yap canım şansını dene umarım açılman olur
Hizligonzales Yaseminnvr evet normal dpgum yaptim yavas yavas veriyolar suni sanciyi artirarak devam ediyolar
[silindi] Yaseminnvr ben 37. Haftada doğuracam diye inat etti bu saydıklarımı yaptım ve doğdu :) inş senin de bir an önce doğumun başlar
Hizligonzales Yaseminnvr yani benim dogumum biraz zordu ters rahim ve rahim agzinin yumusamamasi yuzunden o yuzden cok ic acici bi ornek olmam bu konuda ama suni sanciyla alakasi yok yani bunun
Buuuuuurcuuuuuuuuu Yaseminnvr selamlar canım Ben bugün suni sanci aldım yani bana hiç etkisi olması Sanci 70 76 lari gördü ama ben hiç bi şey hissetmedim Benimde ilk deneyimimdi
aogoya Yaseminnvr ben yeni doğum yaptım 5 cm açılmam vardı yatışım yapıldı ve kesinlikle suni taktırmayın ben en son taktırmak zorunda kaldım açılmam 9cm olup bebek inmediğinde zor durum olmadığı sürece aslaaaa izin vermeyin normal sancıyla çekeceğiniz acının 100 katı 5 dakikada bir 50-60 saniye geldiğinde gittim hastaneye ben