Hilalrumturk Buzluğa yaprak sarması koyayım diyorum sonra elime gelsin diye ama naparsam güzel olur ve pirinçleri kirilmAZ NASİL GUZEL pişer
Allahkahretmesin1 Hilalrumturk özellikle bir şey yapmıyorum ben her zaman yaptığım gibi çiğ şekilde içini yapıyorum sarıp atıyorum gayet de lezzetli oluyor
Aylimmm Hilalrumturk buzluğa çiğ atıyorum yapacağım zaman tencerrye dizip buzları çözüldükten sonra pisiriyorum içi hamur olmuyor
Yazmelegi_ Hilalrumturk ben genelde azıcık ta olsa içini pişiriyorum sonra sarıyorum atıyorum buzluğa pisirmeden bir gün önce de buzluktan çıkarıyorum pişiriyorm güzel oluyor
Nurr_22_22 Hilalrumturk iç harcı çiğdem sarıp atıyorum dolaba buzu çözülmeden dizip pişiriyorum yeni sarmissin gibi oluyor
Allahkahretmesin1 Hilalrumturk kavurmuyorum ben sadece yıkıyorum üzerine salça baharatlar soğanı vs koyup karıştırıyorum o şekilde sarıyorum kavurunca lezzeti gidiyor gibi geliyor bana tabi herkesin damak tadı farklıdır bir şey diyemem
Aylimmm Hilalrumturk içini çok çok az Pirinçleri pisiriyorum. Yapraklarıda sicak su da iki döndürüyorum. Sonra sarip dolaba atıyorum sonra çıkartıp tencereye diziyorum. Buzunu salinca pisiriyorum
busenaz68 Hilalrumturk satmaları sardiktan sonra belirli bir deste haline getir bağla internetten bakabilirsin kaç kisiyseniz ona göre 3-4 bağ çıkarır dudukluye koyarsın iple bağlı şekilde açılmıyor ve hamur olmuyor❤️