Yagmurr8 Merhabalar, Etlik Lokman Hekimden doğum paketini sordum 16.750₺ istiyorlar eşim TSK mensubu normalde %30 indirim anlaşması var ama pakette geçerli değilmiş, siz nereden ne kadara aldınız bilginizi paylaşır mısınız, teşekkürler
2022bebeki Yagmurr8 Piyasaya göre çok uygun geldi bana fiyati gecen seneki Medicalpark ücreti nerdeyse
KayraVeAnnesi_06 Yagmurr8 Şuan güncel fiyatı bilmiyorum ama Ortadoğu hastanesine bakabilirsiniz genel piyasaya göre uygun fiyatları birde anlaşma yerlere pakette olsa yardımcı oluyorlar
sezgii Yagmurr8 kasım ayında koru hastanesinden aldık 17 bine en son yılbaşından sonra 25 olmuştu bence aldığınız fiyat iyi
Busra1290 Yagmurr8 ben etlik lokman hekimden aldım o fiyata. Normalde emniyet personeline de indirim var muayene oldugunda ama bu doğum paketinde geçerli olmuyormuş 🤷🏻♀️
merve_bulut Busra1290 benim eşim askeri personel bizde aynı şekilde oldu pakette indirim yapmıyorlarmış
Yagmurr8 Busra1290 evet anlaşmayı neden geçerli saymadıklarını anlamadım neyse yinede hayırlı olsun sizede. Bende yarın gidecem artık paketi almaya siz hangi doktordan aldınız ben Hatice Çelikten almayı düşünüyorum Elif Terzi çok yoğun olduğu için bu hocamızı düşünüyorum
adaelif Yagmurr8 merhaba çok yakın zamanda birkaç yerden fiyat aldık Lokman Hekim Akay ile anlaştık en son. Geçen hafta çarşamba günü. Koru, Medikalpark, Akay hepsi aynı fiyat bandında paket içerikleri değişik sadece ayrıntılı ultrason dahil değildi koru ile medikal de hepsi 21 bin üç aşağı beş yukarı ödeme şekline göre de değişiyor
Yagmurr8 adaelif lokman hekim Akay , lokman hekimemi bağlı ben ayrı bir hastane zannediyordum, bu arada orada kaça aldınız paketi Akay’da erken doğumlara yönelik yoğun bakımmıydı bir şey vardı sanırım
FatmaAselinAnnesi_60 merve_bulut nasıl yani Canım bn 10 gün önce tekrar sordum 8 bin dediler bna prof 12 bin
2022bebeki Yagmurr8 Tabi ki fiyati uygun hastane yakınlığı çok önemli. Bize de yakın ama kalabalık diye tercih etmedim açıkçası
adaelif Yagmurr8 evet Lokman Hekim Akay olarak geçiyor yakın zamanda 21.240 anlaştık biz. Yenidoğan yoğun bakım var