suleeeeeeeee Kız bebeklerde gaz problemi yasayan varmı ne gibi çözümleriniz oldu acaba. Bir yakınım ilk dogdugunda çay kasıgının ucuyla sade soda vermemi önerdi denenmiş bir çok kişi tarafından faydasnı görmüşler daha önce yapan oldumu bilenleriniz varmı
Eldgrn suleeeeeeeee doktoruna sormadan pek mantıklı gelmiyor asitli bir icecek sonuçta midesi ne ki kaldırsın az veya çok benim düşüncem bu bence ne olursa olsun verilmemesi gerek tabi doktorun bilgisi dahili ayrı kız çocuğum var yenidoğan karına masaj ayak haraketleri vb yapıyorum öyle rahatlıyor benimki tabi herkesin ki farklı
Ozoooo suleeeeeeeee koz erkek farketmiyot canım gazda böyle hurafelere de pek inanma bence sonuç olarak asit yani nasıl gaza iyi gelebilir ki doktorunuza başvurun gaz damlası probiyotik şurup felan kullanın
suleeeeeeeee Eldgrn oglumda ciddi anlamda gaz sorunu yasadık kullanmadığımız sey kalmadı 6 ayına girene kadar cok zordu 🤦♀️
Eldgrn suleeeeeeeee zor canım benim yeğenim de çok gazliydi neler çekti yengem doğdu doğalı gazliydi 11 aylık oldu daha yeni rahatladilar bazen ne yaparsan yap geçmiyor işe yaramıyor
suleeeeeeeee Ozoooo henüz dogum yapmadım persembe günü inşallah gazlı olur diye simdiden öneri alayım istedim
Ozoooo suleeeeeeeee hayır canım sen öneri almak istiyorsan sadece doktorundan al aman eğer gazlı olursa bu bit süreç zaten 3 aydan sonra azalıyor ya gaz damlası probiyotik damla gaz şurubu felan almalısın fayda eder