Ece111 ❤❤❤❤❤❤
Yorumumu okuyun lütfen sonra bana çok dua edersiniz benim doğum yaptığım hastahanede ilgi dikkat önem temizlik her şey mükemmeldi odam otel odası gibiydi bir ebe elimden tutup doğum başındam sonuna kadar karnıma masaj yaptı sancı çekerken ebenin ilgisi masajı güzel sözleri bana çok morel oluyordu. Bir hemşire açılmama bakıyırdu sadece ve hep morel verdiler az kaldı dayan diye 10 cm açıklığa ulaşınca beni doğum haneye aldılar ve bayoltılar bebeğin çıktığını dik işini hiç bir şey ı görmedim gözümü odamda yatapımda açtım o kadar rahattım ki