Glcndrsn amin Cnm çok sagol çok küçük henüz ama zaman çok çabuk geçiyor doğup büyüyorlar bile Rabbim can sağlığı versin yeter ki çok güzel bi duygu kıpırdanması hissetmen kızım 2 buçuk uasinda ama nasıl büyüdü anlamadık bile bebeklik fotolarına bakıyorum daha dün gibi çok şükür bugünlerimize sen ev hanımısın galiba