Dahil etme ile ona yaptırma arasında neredeyse fark yok biz ayrı yaptırdık ben ilk etapta tamamlayıcı yaptırdım fiyatı daha uygun diye çünkü hem sigorta yaptıranlar hem de sigortalıların sçylediği bir şey var, özellikle ilk yaş hastalıklarında hani viral bir şey olmadıkça doğumsal hastalık olabilir gerekçesi ile sigorta provizyonlarının çıkmadığını duymuştum hem de hayli hayli insandan bundan dolayı ayrı ama tamamlayıcı yaptırdım