Kızlar 37 haftalık hamileyim dün kontrole gittim doktorum bebeğin mesanesinin olduğundan büyük olduğunu söyledi 1 hafta sonra doğum yapacağım bu haftaya kadar hiç böyle bir sıkıntı yoktu ilk kez dün ortaya çıktı ve dedi ki doğsun doğduktan sonra çoluk doktoru bakar dedi.Araştırmalarım sonucu böyle bişeyin 20. Haftalarda tespit edilmesi gerektiği yazıyor ve bu ne demek oluyor ciddi bişey mi başıma gelen var mı bilen var mı lütfen bilen varsa yazsın çok korkuyorum