EsilaErtugrul canım tebrik ederim,bende 18.haftadayım,tek yumurta ikizi erkek bebişlerim olucak,kesede tek gözükmüştü ilk bakıldığında sonra kalp atışı için gittiğimizde doktor daha söylemeden ben 2 tane görüyorum dedim,doktorda şaşırdı ikiz zaten dedi,hayatımda hiç bu kadar sevinmemiştim,ağzım kulaklarımda çıktım doktorun odasından,Allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah