Ykslemine Haftadayım yaklaşık 5 gündür adet sancısına benzer bi sancı var sürekli benzer durumda olan var mı bide bebek aşağı inmedi hala doğumdan yaklaşık ne zaman önce iner karın aşağı
AsyaveAnnesiii Ykslemine bende 38+1im bugün kasık ağrım sadece karnım sertleştiğinde oluyor o bile çok sık değil ama hala karnım aşağı inmedi hiç gelmeye niyeti yok gibi bebişin
Edahzrr AsyaveAnnesiii benim tam 39 hafta bugün arada bel ve kasık ağrım var ama karnım yukarda naza çekiyorlar kendilerini
AsyaveAnnesiii Edahzrr ayy doğmayacak gibi benim kız bu kadar bekleyip sezaryen olursam üzülürüm heralde 🥲